FAQ - ofte stillede spørgsmål

Hvad skal jeg betale?

Du betaler et oprettelsesgebyr ved opstart, og herefter betaler du kun pr. møde Imentor A/S booker til dig. Du betaler ingen ekstragebyrer, abonnementer eller kontigenter.


Skal man betale ekstra for de større opgaver?

Nej. Dine møder koster det samme uanset størrelse.


Hvad er den mindste opgave, jeg kan blive sendt ud til, værd i kroner og ører?

Vi booker ikke møder ind ang. opgaver, der er mindre end 10.000 værd, med mindre der er en specialaftale på plads mellem dig og os.


Hvor mange sendes ud for at byde på kundens opgave?

Kun dig. 1 kunde - 1 fagmand.


Skal mit tilbud til kunden matche den pris, Imentor beregnede elektronisk?

Nej. Du er eksperten, og du har fuldt ud friheden til at prissætte opgaven, som du vil. Det eneste krav, vi har, er, at det skal være et realistisk, konkurrencedygtigt tilbud.


Hvilke typer kunder har i?

Det er typisk almindelige danskere, der henvender sig til os, eks. boligejere og -lejere. Vi får dog også henvendelser fra foreninger og virksomheder. Vi booker kun erhvervskunder ind til revisorer.


Kan jeg sige nej til et møde?

Det kan du ikke. Vi forpligter os både overfor kunden og overfor fagmanden til at levere en seriøs tjeneste. Pålidelighed skaber tillid og tryghed.


Hvad gør jeg under ferie, eller hvis jeg får for travlt i en kort periode?

Du skal have lov til at tage på ferie eller have travlt. Derfor kan din partneraftale sættes på standby i op til 6 uger årligt (dog maksimalt 3 uger af gangen med min. en måned mellem beroperioderne).


Hvordan fordeles møderne?

Møderne fordeles ligeligt mellem vores partnere uden favorisering. Opgaven matches til dig ud fra dine kernekompetencer, dit geografiske område og dine ønsker til mødetidspunktet.


Kan jeg være sikker på at få det antal møder, jeg har bedt om?

Vi kan desværre ikke formidle kunder, der ikke henvender sig til os. Så hvis der ikke er nogen opgaver i dit område, så får du heller ingen møder. Til gengæld betaler du jo så heller ikke noget, hvis du eks. i en enkel uge ikke får nogen møder.


Er det svært at opsige partnerskabet?

Det er ikke svært. Vi er gladest, når vores partnere bliver ved med at være partnere, men det skal ikke være svært at opsige, hvis det bliver nødvendigt. Man opsiger ved skriftlig henvendelse til vores administration, og herefter begynder man opsigelsesperioden på 3 mdr. Vi har en opsigelsesperiode for at sikre, at vi har tid nok til at finde en partner i dit område, som kan overtage opgaverne for dig. Samme princip gør sig eksempelvis gældende, når man siger sit job op.